Ngày Giới Trẻ – Youth Day Mar. 22, 2012

YOUTH FOR CHRIST!

THIÊN CHÚA LÀ NƠI LÒNG GIỚI TRẺ – GIỚI TRẺ CỦA CHÚA KITÔ!

Joining with thousands of young people flocking not only from the LA and Orange County but throughout California and the western states, there were 80 Vietnamese confirmation students and leaders from St. Boniface, Anaheim, going to Youth Day on Mar. 22, 2012.  The day absolutely was filled with inspirations, personal conversions and faith growths. 

The theme  of Youth Day this year was "Called Out:  Challenge Accept."  An invitation CALLED OUT to all Catholic youths to follow Christ, and they generously responded CHALLENGE ACCEPTED even though following Christ may be difficult, yet they must become Light that leads others out of the darkness.

Các em Thêm Sức 1 & 2 của Cộng Đoàn Thánh Boniface-Đức Mẹ Mộng Triệu, Anaheim, đã tham gia ngày Giới Trẻ do Chương Trình Giáo Lý địa phận Los Angeles tỏ chức vào ngày 22 tháng 3, cùng với trên hàng ngàn giới trẻ khác đến từ nhiều nơi trong tiểu bang CA và cũng có những nơi ngoài tiểu bang nữa.  Tại nơi đây, các em đã tham dự các lớp khoá học hỏi giúp các em  thăng tiến trong đời sống Kitô hữu.  Các em rất phấn khởi khi gặp các bạn trẻ khác cùng tham gia học hỏi với mình, và các em không ngần ngại tuyên xưng niềm tin của mình "Tôi Hãnh Diện là Người Công Giáo – I am Proud to be Catholic."
 


Leave a Reply